Uncategorized

همه چیز درمورد تبلیغات یوتیوب

  یوتیوب چیه؟ یوتیوب دومین سایت پربیننده‌ی دنیا بعد از گوگل، و یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی در دنیاست که از سال 2005 شروع به فعالیت کرده. تا…
بدون دیدگاه

فرصت‌های اینفلوئنسر ­مارکتینگ برای بخش پزشکی، بهداشتی و داروسازی

دنبال‌کنندگان یه اینفلوئنسر، اینفلوئنسر رو دوست خودشون می‌بینن. با دقت دنبالش می‌کنن، به داستانش اعتماد می‌کنن و تحت تأثیر نظر اون قرار می گیرن. سازمان‌های صنعت پزشکی، مراقبت‌های بهداشتی و…
بدون دیدگاه

برندهای لوکس و اینفلوئنسر مارکتینگ

توی دنیای امروز، کار کردن صحیح با اینفلوئنسرهای مناسب میتونه عرضه یه محصول یا آغاز یه کمپین رو برای یه برند لوکس متحول کنه. تا قبل از این به نظر می‌رسید که برندهای لوکس به اقتضای ماهیت‌شون با فعالیت در رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام در تضادن، ولی فضای جدید اینفلوئنسر مارکتینگ قواعد این بازی رو تغییر داده.

بدون دیدگاه

هفت ویژگی یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ موفق

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از استراتژی‌های بسیار مؤثر در بازاریابی دیجیتال است. با کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ، برندها این فرصت را دارند تا به‌واسطه افرادی تأثیرگذار، با بازار هدف‌شان ارتباط برقرار کنند و به نتایجی فراتر از تصور در بخش‌های مختلف برندینگ، بازاریابی و فروش دست یابند.

اینفلوئنسرهای لایف‌استایل یا سبک زندگی را بشناسیم

دنیای اینفلوئنسرهای اینستاگرام، پر از تنوع و گوناگونی‌ست. آشپزی، ورزش، عکاسی و تکنولوژی، تنها چند نمونه از حوزه‌های مختلفی هستند که اینفلوئنسرها در اینستاگرام، درباره آن‌ها حرف می‌زنند و محتوا به اشتراک می‌گذارند.یکی از حوزه‌هایی که درون خودش هم تنوع بسیار زیادی دارد، سبک زندگی یا لایف استایل است. حوزه‌ای که هم در سطح داخلی و هم خارجی، بزرگ‌ترین گروه اینفلوئنسرها را تشکیل می‌دهد.

بدون دیدگاه

اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، یوتیوبی و توییتری!

اینفلوئنسر مارکتینگ در داخل و خارج ایران با «اینستاگرام» پیوند خورده، اما وقت‌هایی هم بد نیست سرکی به پاتوق‌های اجتماعی دیگر، مثل یوتیوب و توئیتر بکشیم. هرکدام از این پلتفرم‌ها، دنیای مخصوص خودشان را دارند، و درنتیجه، کاربردهای ویژه خود. چه زمانی لازم می‌شود برای اینفلوئنسر مارکتینگ، سراغ شبکه‌های اجتماعی دیگری برویم؟

فهرست